A mai posztot egy hatalmas örömhírrel kezdeném, ugyanis tegnapelőtt kiugróan magas látogatottságot könyvelhettem el, ugyanis közel 600-zan látogatták meg az oldalt! Ennek nagyon örülök, bár tudom, hogy ez sok bloghoz képest semmi, de nekem sokat jelentett. Sajnos tegnap már kevesebben (bár még mindig szép számmal) kukkantottatok fel, ma meg alig negyvenen, de remélem, hogy legalább abból a negyvenből negyven törzsolvasó lesz :D Közben kapok dicséreteket is, aminek szintén nagyon örülök, igyekszem minél érdekfeszítőbben írni, és remélem, lesznek még ilyen szép napok sok sok emberel :). 

A mai teszt tárgya egy adag trágya (hehe), avagy a Kobra energiaital. (a kis képért elnézést kérek)

Amikor az említett törzshelyemen, a Nefelejcs pékségben ráakadtam erre a csodára, kifejezetten bizalomgerjesztőnek nézett ki. A doboz rohadtul jó. A stilizált kobra, a fekete és piros színek mind megnyerőek, ráadásul magyar ital. 

Engem olyannyira elcsábított, hogy a felső kategóriát súroló kétszáz korongot is simán kicsengettem, holott palackos verzióban sok helyen egy litert adnak ennyiért ugyanebből

Amikor aztán nagy boldogan felnyitottam, és beleszagoltam, még mindig nem lett gyanús a cucc, igaz, nem volt túl erős illata, de korrekt tutti-fruttis aromájúnak találtam, szóval kíváncsian kortyoltam bele.

Igaz, a címben kígyópisit említettem utalván az ízére, de szerencsére nincs tapasztalatom a kígyóhúggyal, az biztos, hogy ez az ital egyszerűen nem jó.

A tutti-frutti aroma egészen kellemes lenne, de valami okból a drága készítők olyan rohadtul keserű mellékízzel látták el, hogy szabályosan borzongtam tőle. Ez a keserű íz, és a sárga szín az, ami miatt kígyópisihez hasonlítottam ezt a csodát.

Az utóízre végképp rátelepszik az epe keserűségű íz, szóval ajánlott utána egy alapos fogmosás is. 

Ismerősi köröm energiaitalfogyasztó rétegében, és a fórumozók körében sem túl elismert ez az ital, úgyhogy nyugodt szívvel jelenthetem ki, hogy ezt a italt senkinek sem ajánlom. Tutti-fruttis 32 mg koffeintartalmú italból annyi van, hogy el sem lehet képzelni, és ilyen áron már profi prémium italokat tudtok venni a megfelelő helyekről. Gyűjtőknek vagy tesztelőknek estleg megéri, akik ízre mennek, azok inkább hagyják ki. 

Értékelés: 

Dizájn: 9/10

Illat/szag: 7/10

Íz: 6/10

Mellékíz: 4/10

Utóíz: 3/10

Ár/érték arány: 5/10

+: Csodaszép doboz, magyar termék, literes verzió vásárlása esetén 200-ért kiváló az ár-érték arány

-: Keserű. És ez rátelepszik mindenre ami az ital ízéhet köthető. Emiatt egyszerűen ihatatlanná válik. 

 

Címkék: teszt személyes energiaital nemjó also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr813305857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_NT_ 2011.10.15. 23:58:20

Jó kritika lett. Nekem is volt "szerencsém" megkóstolni ezt az italt és hát nem lett épp a kedvencem. Amúgy tetszik az oldalad. Szerintem rendszeres olvasója leszek :).

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.17. 19:15:27

@_NT_: Detto :)

Egyébként van néhány hihetetlen ramaty energiaital, ezek általában nem alumínium dobozban, hanem műanyag palackban lelhetőek fel. Az olyan fajtából még egy jót sem ittam :D

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.17. 22:14:36

Holnap pont egy ilyen csodát néztem ki, szar, és kis palackos :D pár órája ittam, de még mindig érzem azt a keserű ízt...
süti beállítások módosítása