Nagyon sajnálom, hogy annyi ideg el votam tűnve, ennek több oka is volt, nem is untatnálak titeket vele de maradjunk annyiban, hogy nem rajtam múlott.

A látogatottsági ráta ha nem is rohamosan, de csökkent, ennek felturbózásán már rajta vagyok! Lesz új blogszerkessztő, társblogok, és persze új tesztek is :)!

Így, utólag is boldog karácsonyt mindenkine, a boldog újévet pedig stílusososabban fogom bejelenteni.....

Visszatérésm alkalmából egy villámkritikával készültem, holnap pedig rendhagyó nagyteszt fog jönni, űgyhogy körtöljétek szét...Balint_bacsi visszatért! :D

Ma pedig egy kis gyöngyszemről rántanám le a leplet, ugyanis egy bécsben járt haverom hozta, nálunk pedig én még nem találkoztam vele, ez pedig nem más, mint a....

Full Speed raspberry

Az ital gyöngyszemstátuszára mi sem lehetne nagyobb bizonyíték, hoy egy deka képet nem találtam róla a neten, hiába vadászam rá, egyszerűen nincs ilyen találat.... A saját kép betevésének problémája megoldódni látszik, de erről majd egy külön posztban mesélek!

A doboz egyébként nem egetrengető...ezüst alapon szépen elrendezett betűk, és két szem málna, slussz. Az árról egyébként, mivel ajándékba kaptam, nem tudok semmit, nem gondolnám, hogy túl drága, inkább nehéz beszerezni.

ezt a málnás ízesítést úgy kell elképzelni, hogy egy sima tutti-frutti alapba málnaaromát kevernek, ettől málnás mellékíz lesz. Jobban értékeltem volna, ha ez dominálna, de így sem rossz, bár a szaglásminta alapján erőteljesebb málnaíre számítottam.

Az utóíz viszont elég pocsék, érezni, hogy nagyon keserű az alapíz, és itt már a málna abszolút nem érződik, legalább is nálam így volt... de ezt leszámítva nem bántam, hogy legurítottam :D.

Akki kedvett kapott valami új ízhez, különösebb elvárásokat nélkülözve nyugodtan tehet vele egy próbát, de bécsbe nem kell rögtön kirohanni érte...

Értékelés:

Dizájn: 7/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 7,5/10

Mellékíz: 8/10

Utóíz: 5/10

Ár/érték arány: -

+(pozitívumok): Jó ötlet, finom málnás mellékíz, kellemes illat

-(negatívumok): Átlagos doboz, túlságosan domináló tutti-frutti, szar utóíz

Az e-mail cím még mindig él, várom a leveleiteket, és kommentekben is várom véleményeteket, és mégegyszer elnézést az óriási kimaradásért!

 

 

Címkék: teszt bejelentés személyes energiaital villámkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr923507653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurci97 2012.01.01. 16:55:50

Ma akartam felhíni a rendőrséget és bejelenteni,hogy Balint_bacsi eltűnt... Nagyon örülök,hogy visszajöttél! Csak így tovább!
Az italról meg én se találtam italt csak az áfonyás verziójáról delikatesz-drogeria.vatera.hu/ital/szorp_energiaital_pezsgotabletta/full_speed_cranberry_energy_drink_250_ml_1517741702.html
süti beállítások módosítása