Adrenalin dús poszt

 2011.10.22. 18:32

 Délután öt óra. Egy szép, szombati nap, kellemes idő, tökéletes pillanat, hogy belevágjak a tegnap ígért kis bejegyzésembe. A rendkívülien ötletes cím ezúttal az Adrenalin energy drinket takarja, és annak társait, az Adrenalin XXL-t, az Adrenalin lightot, és az Adrenalin Kids-et.  

Kezdjünk is bele az alap Adrenalinnal. 

Ezt az energiaitalt ugyan nem számítják prémium italnak, és nem tartozik a legnépszerűbbek közé, még is sokan veszik, és még többen ismerik. Nem véletlen. Az ára meglepően baráti, 100 és 200 körül mozog, és bár előbbiért egyértelműen ajánlott, utóbbiért is megéri egyszer, mert egy nagyon finom ital, de ne szaladjunk előre.

A doboza nem rossz. A színek elég jók, halványan pedig rá van nyomtatva egy légi jelenet repülőkkel, ami eléggé hatásos. Mondjuk kicsit sok rajta a szöveg, de szerencsére ez nem zavaró, úgyhogy ilyen téren biztosan nem kell szégyenkeznie a kicsikének. 

Kibontás után beleszagolva egy elég erős, az átlagos tutti-frutti erősebb változatát érezzük, ami már is szimpatikussá teheti az eddig kételkedők szemében is. 

Ha pedig belekortyolunk egy nagyon finom tutti-frutti alternatívát ízlelhetünk meg. Kellemes, elég erős, nincs nagyon mellékíze, tiszta tutti-frutti egy kissé édeskés verziója a szokásos hatóanyagokkal, kifejezetten ízletes és frissítő. 

Az utóíz a szintén szokásos, édeskés és erőteljes aroma , teljesen rendben van.

És ugyanez elmondható az egész italról. A Watt mellett a másik tipikus olcsó, de finom ital kategória, ajánlott beszerezni, nem fogjuk megbánni. :)

Jöjjön röviden ennek a nagytestvére, az Adenalin XXL!

A kicsit böszme képért bocs, de szerintem remeköl kihangsúlyozza az ital különlegességét, a nagyságát, ugyanis ez egy fél literes kiadása az előbb tárgyalt piának. Amikor egy drága kisboltban az 500 pénzért árult Monsterek mellett 240forintért megláttam, gondolkodás nélkül megvettem, ennyiért bőven megéri, kevesebbért pedig mindenkinek kötelező :D.

A doboz ezúttal is ütős, hasonlít az eredetihez, de ezúttal egy amerikai foci jelenet ábrázol. 

Maga a tartalom természetesen ugyan az. Sima tutti-frutti, de finom édeskés, nagyon ízlett ő is, ráadásul itt van egy a nagyságából akadó pozitívuma is:

Ez az ital ugyanis keményen felpörgetett. A monster hozott ki belőlem hasonlót, de ez finomabb, ráadásul gazdaságosabb is, úgyhogy ez is egy kihagyhatatlan ital, amit ha láttok valahol, ne hagyjátok ott szerintem!

Ja, és mondanom sem kell, hogy egy gyűjteményben milyen jól mutat ő böszmesége, szóval nincs mese, irány a közért, és vegyétek!:) 

 

 

Következzék egy kicsi, de szintén iható, bár az előzőknél azért gyengébb ital, az Adrenalin Light!

Ezt a gyöngyszemet ma vettem, pontosabban vetettem a Tescoban, és 110 forintért úgy gondoltam, miért ne? És tényleg megérte, bár azért nem volt egy kiemelkedő élmény.

A doboz itt a legszebb, a neonsárga dominálása jót tett a dizájnnak, a szörfös jelenet pedig nagyon hangulatos lett. 

Kibontva aztán egy kellemes, bár gyanúsan kesernyés tutti-frutti illatot érezhetünk, amiért az előző kettőnél kevésbé lelkesen kóstoltam meg. 

Az íze pedig nagyjából egyezik az illattal. Erős tutti-frutti, kissé tolakodó kesernyés ízzel, ami gondolom a cukor helyett használt szerek miatt van. Szerencsére nem olyan rossz ez a kesernyés íz, de kicsit így is több a kelleténél, szóval ezt annyira nem szerettem.

Az útóízről nem nagyon tudok nyilatkozni, ugyanis sütit ettem utána közvetlen, úgyhogy egy-két böffentés következtében előjött egyen-tutti-frutti ízt leszámítva nem éreztem semmit.

Gyűjtőknek szerintem megéri beszerezni, az ízre utazóknak kihagyható, akik pörögni szeretnének, szintén az XXL-t keressék, úgyhogy nincs különösebb okom ajánlani, annak ellenére, hogy bőven fogyasztható, főleg ilyen áron. 

A ma tárgyalt utolsó ital pedig az Adrenalin full koffeinmentes verziója, az Adrenalin kid. 

A nevéből nyilván sokan rájöttek, hogy ez egy gyerekeknek készült változat, tehát nincs benne koffein, effektíve nem energiaital, de úgy kell elképzelni, mint a gyerekpezsgőt, vagy az alkoholmentes sört, akár az olyan maláta alapú italokat, mint a Karamalz. Én azért nem teljesen értek egyet az ilyen italok forgalmazásával, mivel a célkorosztályt ezután elég nehéz meggyőzni arról, hogy miért ne vegyenek rendes energiaitalt, de ez nem az én dolgom, én kíváncsi voltam rá, úgyhogy nézzük, mit is tud ez a kiadás.

A doboz szerintem vérgagyi. Értem én, hogy meg kell hogy különböztethető legyen a többi koffeinos verziótól, de ez akkor is szar. A színek jók, de az a gyerek...Jézusom! Nekem több szempontból a Kubu italra hajazott, és azt is utáltam, szóval ezt nem így kellett volna megcsinálni....Na mindegy.

Kibontva egy émelyítően édes, tutti-frutti jellegű illatot(?) éreztem. Kicsit bizalmatlan voltam, hogy milyen lesz, úgyhogy nálam ilyen téren sem igazán jött be. 

Az íze azért szerencsére nem olyan szörnyű. nekem túl édes, de valószínűleg ha nem lenne annyi ún tapasztalatom ilyen téren, vagy is kis kölyökként kóstoltam volna meg, ízlett volna, ugyanis egy erősen édes, de kellemsen gyümölcsös ízű lötty, amiben inkább csak mellékízként van jelen a tutti-frutti. 

Az utóíz kicsit ez a túlcukrozott gyümölcsös valami, de itt erőteljesebben érezni a tutti-fruttit, szóval ez rendben van. 

Összességében elmondható, hogy a fiatalabb korosztály ilyen téren érdekelt tagjai ne hagyják ki, a többiek pedig az íz vagy dobozleírás alapján döntsenek, megéri-e az amúgy nekem 145 forintomba kerülő ital.

Még két adrenalin termék létezik tudtommal, a hagyományos új kiadását, a csigásat, amiről az előző posztomban raktam ki képet, nem láttam boltban, majd update-lek, ha látom valahol, az utolsót pedig meg sem nevezem egyelőre, azt egy különleges bejegyzésben fogom tesztelni, a következő évben ;). 

Jöjjön az értékelés, és ezúttal még sem lesznek hírek, azokról talán holnap írok, ha lesz időm!

Adrenalin Energy

Dizájn: 8/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 9/10

Mellékíz: gyakorlatilag nincs

Utóíz: 9/10

Ár/érték arány: 9/10

+: Szép doboz, kellemes íz, finom utóíz, nagyon jó ár.

-: Sajnos semmi extrát nem nyújt, sima tutti-frutti íz. 

Adrenalin XXL

Dizájn: 9/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 9/10

Mellékíz: ennél sincs nagyon

Utóíz: 910

Ár/érték arány: 10/10

+: Olcsó, nagy, finom, és pörget :).

-: Ízre semmi extrát nem nyújt Ő se. 

Adrenalin Light

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 7/10

Íz: 7/10

Mellékíz: 5/10

Utóíz: 8/10

Ár/érték arány: 9/10

+: Remek ár/érték arány, cukormentes, és csodás a doboza.

-: Túl kesernyés mellékíz. 

Adrenalin Kid

Dizájn: 5/10

Illat/szag: 6/10

Íz: 7/10

Mellékíz: 8/10

Utóíz: 7/10

Ár/érték arány: 8/10

+: Gyerekek számára finom íz, sok benne a vitamin, meglehetősen olcsó

-: Számomra unszimpatikus alapkoncepció, túlcukrozott íz, szar doboz. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: teszt energiaital also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr193322397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rammsteinfan 2011.10.22. 21:43:23

ami azt illeti, én még sose láttam benzinkúton, már csak amiatt is hogy ott minden baromi drága szval emiatt sem nézek szét ott,legyen úgy hogy mittomén (1 hónap alatt)ha találsz nem küldöm el ha meg nem akkor elküldöm postán, mondjuk nem tom lehet e csomagként küldeni...

most nézem posta.hu-n lehet még bort is küldeni, már csak azt kéne megtudnom hol laksz hogy mennyibe fog kerülni

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.23. 01:39:34

Majd keresgélek, ha pesig nem lelem levélben megdumáljuk a postázást :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.23. 18:07:09

A kedvenc energiaitalom, nagyon megéri a 150 ft körül mozgó árát. Sok energiaitalt ittam már , minden árkategóriába belekóstoltam, nekem mégis ez a favorit :).

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.23. 19:14:49

@FroG: Hát, mint látod, én is nagyon szeretem! Fogyaszd egészséggel :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.23. 21:53:25

@Killer0101: Ajánlanék neked egy energiaitalt, amit nem rég kóstoltam meg. Wild Devil a neve, a Tesco forgalmazza, és kb. 150 körül mozog az ára. Nekem bejött az íze, meglepetés volt számomra, és kíváncsi lennék a Te véleményedre is .

Gyuri(пижон) · http://moviesandgames.blog.hu/ 2011.10.25. 11:55:33

Nagyon jó az oldal!! Nekem a kedvenceim a Burn és a 9mm. Csak így tovább! (az én blogomat is megnézhetnétek :D )

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.25. 19:43:42

@FroG: Köszi az ajánlást, holnap úgy is terveztem egy tesco-látogatást, megkeresem ezt is :)!

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.25. 19:44:19

@Gyuri(пижон): Köszi a dícséretet, és sok sikert a blogodhoz :D!

dani576soul · http://volcaz.wordpress.com/ 2011.11.02. 12:42:23

Az Adrenalin XXL a kedvencem, muszáj naponta venni egyet. Árához képest rohadt jó.

Amúgy király a blogod!
süti beállítások módosítása