Hírözön, és egy vadmacska

 2011.10.18. 16:51

 

Mint látjátok, a mai bejegyzésben beszámolok egy két (viszonylag) személyes dologról, amik kicsit végig veszik az új fejleményeket a bloggal kapcsolatban, de nem maradtok teszt nélkül, ugyanis egy igazi vadmacskáról, ( vagy autóról, kinek mi jut eszébe :D ) lesz szó, de ezúttal nem azon lesz a hangsúly. (meg sem érdemelné )

Először is, tegnap jó sokan néztetek fel, aminek nagyon örülök :). Felbukkant egy-egy komment is, úgyhogy kezdenek beindulni a dolgok. Persze, a látogatottság szám nagysága ezúttal sem csak a blog érdeme, ugyanis tegnaptól a talán általam legjobban kedvelt oldal, a Baaad movies is támogat, ráadásul itt véglegesen "letelepedett" blogom linkje, úgyhogy ezúton is hálás köszönet az oldalnak, és elsősorban Sorternek, és Blacksheepnek, akik ráadásul új videójukban egy elsősorban általam többször is javasolt filmről számolnak be. Aki nem ismerné az oldalt, mindenképp nézzen fel, nem véletlen szeretem, eszméletlenül jó kis videókat csinálnak. ( http://baaadmovies.blog.hu/ ) Szóval nagyon köszönöm tőlük is a segítséget. 

Még egy blogtól várható reklámozás, de erről csak hét vége felé számolhatok be, ha jól alakulnak a dolgok. 

Egy régebbi hír, hogy a blog kapott egy új dizájnt, amit bár blog sablonból választottam ki, szerintem illik a bloghoz, úgy hogy, ha nektek is bejön, ez maradna. 

És a legfrissebb fejlemény, hogy lett egy blog e-mail cím is, ahová bármikor írhattok, ha van valami kérdésetek, tanácsotok, ötletetek, de szívesen fogadok néha vendégírásokat is, ezeket is írhattok nyugodtn :). A cím a leírásnál megtalálható, de itt kiemelném, hogy az energiaitalokaz@gmail.com - ra írhattok. 

Akinek van szlogen-ötlete, (ugyan ki is írtam egyet, de szerintem nm lett túl ütős ), azt megkérném szépen, hogy akár kommentben, akár mailben írjon, és amennyiben megtetszik, kiraknám szívesen. De ezen kívül is szívesen látom, ha komment érkezik, úgyhogy írjatok bátran :). 

És azt hiszem, ezek voltak a legfontosabbak, örülök, hogy alig két hete van a blog, de már is mennyi örömhírrel tudok szolgálni, köszönöm mindenkinek :). 

És akkor egy kisebb teszt formájában kitérnék az említett vadmacskára, ami nem más, mint a Jaguar Energy drink. 

Amikor tegnap előtt az Intersparban nézelődtem tesómmal, tekintetem megakadt az olcsó, és meglehetősen nagy energiaital-választékon, így hamar le is vettem párat, többek között ezt a kissé túl sok szöveggel ellátott, de pofás kis dobozban lötyögő gyöngyszemet, ami 90 forintomba fájt. Ezért az árért csak leárazott Hellt, és Tesco Value Energy drinket láttam, de mindkettő sokkal jobban megéri. (igen, még a tesco drink is ).

Az italt két részben, és csak nagy küzdelmek árán sikerült meginnom. El is árulom, miért de előbb nézzük az első tapasztalatokat a kinyitás után. 

Ennek az itókának eléggé átlagos illata van, sima tutti-frutti, egy kicsit kesernyés beütéssel. Mivel a hatóanyagok tekintetében is a szokásost hozza, ezért sima tucat-energiaitalra számítottam, de ez ( vagy a személyesebb hang érdekében: ő) bőven alulmúlta amúgy sem nagy elvárásaimat.

Az uralkodó íz természetesen a hagyományos tutti-frutti, de olyat még életemben nem tapasztaltam, hogy egy italnak ennyire keserű és tolakodó mellékíze legyen. A Kobra esetében is hasonló volt a helyzet, de ott azért a tutti-frutti erősebb volt, itt viszont az első kortyok után a kesernyésebb aroma kezd el dominálni, és ez az utóízt teljesen uralja, leginkább az antibiotikumos kezelések utáni szájízt juttatja a hasonló helyzetet átélt személyek eszébe. Másoknak valószínűleg ennek a 90 forintnak a hasznosabb elköltése körül fognak forogni a gondolatai, és meg is lehet őket érteni. 

Ha gyűjtőknek megéri a kis cuki palack, akkor talán érdemes megvenni, akinek ez nem létszükséglet, netalán tán valami pörgésre/felfrissülésre vágynak, messziről kerüljék el ezt a vadmacskát.

Értékelés: Jaguar Energy drink

Dizájn: 7/10

Illat/szag: 6/10

Íz: 2/10

Mellékíz: 1/10

Utóíz: 1/10 (igen, tényleg ennyire rossz)

Ár/érték arány: 6/10

+: Mint ahogy a kiemelkedően kis pontokat osztó összegzés alapján valószínűleg mindenkinek lejött, nagyítóval kell keresni a pozitívumokat, ami talán a jópofa palack lesz.

-: Hihetetlenül, szinte könnyfakasztóan keserű, és tolakodó mellékíz és utóíz. 

Na, mára ennyi voltam, még egyszer mondom, hogy írjatok, ha akartok nyugodtan, ezt az italt meg inkább hanyagoljátok. 

 

 

Címkék: teszt személyes energiaital nemjó also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr143312176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.18. 17:03:31

Fúh, ez tényleg kibírhatatlan lötty. Egyszer vettem egy ilyet (anno azért ittam sok energiaitalt, mert gyűjtöttem a MO.-n begyűjthetőek dobozait, volt kb 200 darab.)
szerintem kibírhatatlanul rossz. Szerencsére kisebb kiszerelés, így hamar le lehet gyűrni, viszont tényleg nem ajánlom senkinek.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.18. 17:27:10

@FroG: Akkor egyetértünk ;) mi lett a dobozokkal?

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.18. 18:43:54

@Killer0101: Megtartottam mindegyiket, mert van néhány elég ritka darab is, pl. a Hell első verziója, ami még ennél is vérgagyibb volt :D

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.18. 19:04:09

@FroG: Hehe :) Pedig már azt hittem, a mostani ördögöt nem lehet alulmúlni :D

rammsteinfan 2011.10.19. 01:38:03

tök jó ez az oldal, nagyon sok energiaitalt ittam már életemben ,nekem mostanában a Go jön be már csak az ára miatt is 120Ft (a flakonos), szívesen látnám majd itt az oldalon milyen véleménnyel vagy(tok)róla ilyet is ittam már csak az üveg miatt is tetszett de tényleg ratyi íze van,jah egyébként tegnap járkáltam a Debreceni belváros mélyén és találtam egy faxa italdiszkontot, nah ott annyi energiaital volt hogy sztem még élek ,nem megyek végig rajtuk úgyhogy van mit bepótolnom :D

rammsteinfan 2011.10.19. 01:56:47

jah igen és még lenne egy észrevételem,tisztelt Killer0101 mi lenne ha kiraknál a blogra valami kijelzőféleséget hogy pl mi az amit idáig ittál véleményezted és mi az amit nem? így lehet gagyi ötletnek tűnik :D

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.19. 15:10:18

Köszi a dícséretet, a Go-ról hallottam, majd ha látom valahol, mindenképp be lesz mutatva :)
Az ötlet nem rossz, csak a meglepetés érzése nem lenne meg akkor, és ki lehetne találni, hogy mit mutatok be, és szerintem úgy kevédbé lenne érdekes. De hasonló stílusú összegzésre én is gondoltam, de ez sok munka, de idővel kikerülhet egy ilyesmi tàblàzat, köszi a tippet ;)
süti beállítások módosítása