Igen, ezúttal nem futotta elmésebb címre, de ez is megteszi, főleg, hogy két másik italhoz már van címötletem, azokról majd holnap:D. 

Mindenek előtt egy örömhírrel kezdeném: a rossz pc játékok sorozat ( http://rosszpcjatekok.blog.hu/ ) vezetője, FreddyD kb egy órája Twittelte ki a blogomat. Ez nagyon jó érzés, igaz, nem ő akadt rá, én vettem fel vele a kapcsolatot, nem ezzel kapcsolatban, de a blogot is szóba hoztam, így ő pár órája rá ki is rakta a twitterén! http://twitter.com/#!/jatekpartizan 

Remélem, páran kedvet kaptak az oldalhoz:). Egyébként, bár a RPCJS-nek vége, új blogját, a blogolkodom-at érdemes meglátogatni, ki esetleg nem ismerné, nagyon jó oldal!

És ha minden igaz egy másik általam szeretett blog is reklámozni fog, de erről majd remélhetőleg holnap fogok már tényként beszámolni, addig nem iszok a medve bőrére, vagy mi.  

Most pedig térjünk rá egy hosszabb bejegyzés keretein belül az egyik kedvenc energiaitalomra, ami szintén kapcsolódik FreddyD-hez, mert ő is nagyon szereti (bár ritán issza)! És ez nám más, mint a...

Watt energy drink! 

Erre az italra az úgymond törzshelyemen, a Nefelecs ( fura, hogy cs-vel kell írni ) pékégben akadtam rá, ahol egy igen kedvező 135 forintos áron adták. Rögtön be is ruháztam rá, és mivel azóta az ott kapható összes (egyébként össz-vissz hat darab ) energiaitaltípust beszereztem, ha arra járok, és kéne egy kis pörgés, mindig ilyet veszek. 

Mivel most nem csak róla lesz szó, megpróbálok röviden írni. A doboza jó, csak nekem nincs rajta 18+-os karika ( és mivel van egy kis kehe a gépemmel, egyelőre nem lesznek saját képek ) de különben így néz ki, és valljuk be, hiába tartozik az olcsó kategóriások közé, simán hozza a drágább márkák dizájnját. Főleg ha tüzetesebben megnézzük látjuk, hogy az elemek mintájára kapott egy kis plusz jelet a tetején, és a piros rohadtul jól mutat a feketén. 

Az illat pedig kellemes, finom, erős tutti-frutti, utólag összehasonlítgatva csak a Red Bullnak volt erősebb illata. 

Az íz tökéletes. A másik kedvencemnél, a Hellnél erősebb, viszont a már említett Vörös Bikánál lévő kesernyés íz ebben nincs meg, így teljes a mámor. Azon, meg hogy a vegyesgyümölcsös, meg a mindenféle egzotikus mixekhez képest milyen, sokat lehetne vitatkozni, én nem tartom fairnek az összehasonlítást, a kólát sem hasonlíttom a fantához, stb. A lényeg, hogy kategóriájában a legintenzívebb ízű, az édeskés mellékíz külön bejött, az utóíz pedig olyan, mint a többi hasonlónál, én nagyon szeretem ezt az ízt a számban.

A hatóanyagok a szokásosak, szerintem nagyon finom ital, a tutti-frutti ízűek királya, és bár sok finom van, vagy az áruk, vagy valami kis apróság miatt nem számítanak olyan jó vételnek, mint ez. Szóval, irány a legközelebbi közért, és próbáljátok ki ezt!:) 

Következzék ennek a cukormentes alternatívája, a Watt light!

Ezzel az itallal egy elég vicces, de nem feltétlenül publikus történet keretében ismerkedtem meg, de akkor nem a szakszerű értékelő rendszerem volt szem előtt, így a napokban tettem vele egy próbát, és otthon, egyedül, nyugodtan láttam neki, ami szöges ellentéte az előző találkozásommal ezzel az itallal :D.

Ez, ahogy a nevében szereplő Light szócskából kikövetkeztethető, egy csökkentett energiatartalmú ital, ami az alap Wattnál kevesebb cukrot, és pár miligrammal kevesebb koffeint tartalmaz. 

A megnyerő, ám a türkiz + fehér kombónak hála kissé szemgyilkos doboz, és az alap itallal megegyező ár ellenére ez már korántsem olyan jó. Kissé kesernyésebb, és az édeskés mellékíz is hiányzik belőle. 

Az utóíz már sokkal jobb, de ennek ellenére is kissé fintorogtam utána, nem rossz ez, de már sokkal kevésbé éri meg, ennél sokkal jobbakat kapsz ebben a kategóriában, és most nem csak a Wattra gondolok ( Adrenalin, Bomba!, Hell, Get up!, 9mm és ez csak pár, ami azonnal beugrott ) 

Szóval ennyit a Watt light-ról, jöjjön egy különlegesség, a Watt Natura!

Az említett különlegesség abból fakad, hogy ez az ital se taurint, se koffeint nem tartalmaz! 

Hogy akkor ez miért is energia ital? Azért, kérem szépen, mert ez ugyanúgy pörgeti a szívet, csak épp nem koffein, hanem többek között zöld tea kivonat segítségével. 

A doboz itt a legszebb szerintem, rohadtul bejön a neonzöld szín, szóval ez még a nem gyűjtők számára is megtartandó. :)

 

Az illat eléggé egyedi, én nem is tudnám hasonlítani semmihez, talán egy teaházban tett látogatásomkor éreztem hasonlót, vagy ezt csak beképzeltem magamnak a teakivonat miatt? :D

Az íz pedig tipikusan olyan, amit valaki vagy utálni fog és kiköpi (több ismerősöm is) vagy nagyon be jön neki (pl én :D). 

Igaz, kicsit fura volt elsőre, az utóíz pedig szörnyen rossz, de amíg ittam kifejezetten bejött az a teljesen egyedi, és semmilyen más italhoz nem hasonlítható kellemes, gyümölcsös íze. Finom volt, talán kicsit kesernyés, ami mint említettem, az útóízben különösen érezhető volt, de ennek ellenére is ez egy olyan lé, amit egyszerűen ki kell próbálni, aztán lehet fújogni, meg okádni össze-vissza, de szerintem sokaknak be fog jönni! 

Az ára egyébként a felső kategóriához közelítő 195 forint. Szerintem egyszer mindenkinek meg kéne próbálnia, nekem pedig az egyik kedvenc energiaital dobozom lett. 

És akkor eljött az ideje a három finomság értékeléséhez.

Watt energy

Dizájn: 9/10

Illat/szag: 9/10

Íz:10/10

Mellékíz: 10/10

Utóíz: 9/10

Ár/érték arány: 9/10

+: Remek doboz, erős illat, rendkívül jó íz, tökéletes ár/érték arány. 

-: Nem nagyon van, aki eredetiségre vágyik, annak nem fog bejönni. 

Watt light

Dizájn: 9/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 6.5/10

Mellékíz: 6.5/10

Utóíz: 8/10

Ár/érték arány: 7/10

+: Szép doboz, jó utóíz, és sok italnál így is jobb...

-: ...de gyengébb a másik általam kóstolt kettőnél, kesernyés, nem olyan erős az íze. 

Watt Natura

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 9/10

Mellékíz: 8/10

Utóíz: 4/10

Ár/érték arány: 8/10

+: Egyedi íz, gyönyörű doboz, természetes hatóanyagok (már akinek ez számít :D), és, direkt kihagytam a tesztben, hogy még szexuális vágyfokozó hatású gyümölcs is van benne :P ( azért senki ne számítson nagy dolgokra, de lehet, hogy valakire pszichésen hatni fog :D) 

-: Keserű utóíz, drágább a többi Wattnál. 

Na, ennyi voltam mára, köszönöm, hogy velem tartottatok, holnap jelentkezem, jó éjt mindenkinek! 

 

 

 

 

Címkék: teszt személyes energiaital also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr673301512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2011.10.18. 16:48:07

Én 99 forintnál többet még nem adtam egy dobozért :)

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.18. 19:06:00

Akkor ennél is jobb az ár/érték arány :) hol szoktad venni?

freddyD 2011.10.19. 07:04:24

@Killer0101: Sparban pl pont akciós (még máig ha jól tudom) 99 forintért. Meg munkahelyemnél van egy drogéria-édességbolt, ahol végig 99 forintba kerül alapból

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.19. 15:13:39

Hát én ugyan fehérvári vagyok, de remélem, itt is érvényes a leárazás a Spar-ban, kössz a tippet, este elpályázok, és megtekintem ;).
Ezt a drogériát meg egy mail keretén belül elmondhatnád, merrre van, hétvégén jó eséllyel lesz egy pesti utam, akkor megnézném.
süti beállítások módosítása