Na, végre gép elé jutottam :D! Először is elnézést mindenkitől a két napos késés miatt, de elég sűrűen érték egymást a programok, úgyhogy nem nagyon voltam gépközelben. 

Cserébe itt egy szmájli csak nektek, csak most: 

 

 

 

 

Na, mostmár rátérhetünk a tesztelendő Gilroy-ra és a Gilroy light-ra. (bizony, erről beszéltem tegnap előtt)

Először is kezdeném ott, hogy ez egy viszonylag új ital a piacon, ami próbál a prémium italok közé tartozni. Ezért is van olyan doboza, és reklámszövege, mint a nagyobb ászoknak. És mit mondjak, árban sem alacsony, az Auchanban például 250 et kértek el érte. Na de. Mivel is próbál újítani a Gilroy? Mielőtt válaszolnék a kérdésre, vessünk egy pillantást a dobozra, először az alap Gilroyéra.

Bár a kép kissé nagy, legalább jól látni a részleteket, pl hogy hiába néz ki alapból nagyon szépen a doboz ( a színek nagyon ütősek, és jól hatnak együtt ), az Are you tired? szlogen elég ötlettelen, ilyet én is ki tudtam volna találni ( ki is találtam, lásd a Get up bejegyzésnél :D). De ha már ilyen, akkor mindenképp javíthattak volna rajta, ha a Gilroy y-ja fölött lévő kis r-t az are szóba belecsempészik. De mindegy, ez nem olyan nagy hiba, ráadásul engem különösen vásárlásra késztetett, hogy lime és menta ízű, amit én a Black mojito óta nagyon favorizálok, szóval kíváncsi voltam nagyon erre is.

Amikor aztán kibontottam, és véletlen kifröccsent, rögtön szemet szúrt, hogy a Spite-ra elmlékeztető átlátszó színnel rendelkezik, ami eléggé újnak hatott a szememben. (mármint, nem fröccsent bele, csak a komódon szemléltem :D). Az illat pedig kellemes. Nem olyan markáns, mint a mojitós Black esetében, de kellemes, kissé kesernyés illat.

Ami pedig az ízt illeti, hát, kissé csalódás volt. Alapvetően nem rossz, azt le kell szögezni, de szerintem az arányok nagyon nem stimmeltek. Kissé túlzásba vitték a mentát, és én, mint nagy mentás limonádé fan jól tudom, hogy a mentából könnyen megárt a sok, mert amilyen kellemes mellékízt ad kis mennyiségben, olyan kesernyés nagyobb dózisban. Itt erősen kesernyés, és ez gyakorlatilag mellékízzé fokozza a kellemes citrom-aromát, ezért aki nem szereti a kesernyésebb ízeket, azoknak valószínűleg kihagyható ital.

Az utóíz olyan hamar elillan, akárcsak a dobozban lévő illat is, szóval ilyen téren mindenképp megbukott a cucc.

Összességében viszont nem rossz ez. 150-200 között egy próbát mindenképp megér, ennél drágábban már csak a kísérletezőknek, és/vagy gyűjtőknek érdemes megvenni. 

Haladjunk is a második, egyben utolsó áldozattal, a Gilroy Light verziójával. 

Egészen pontosan a Sugar free verzióval.

Ezt ugyanott és ugyanennyiért vettem, úgyhogy erre nem is térnék ki, annyit megjegyeznék, hogy persze, még mindig sokallom.

Ami a dobozt illeti, itt bár ugyanaz a sablon, de azért itt még is jobban hatnak a színek, a gyöngyházfehér a feketével nagyon igényes, bár ezüsttel szerintem mégjobb lett volna az összkép.

Az illatot tekintve ugyanaz a helyzet, kellemes, de érezni, hogy keserű itallal kell majd számolnunk.

Az ízről pedig nyugodtan bemásolhatnám az előzőről írtakat. Nekem egyszerűen túl keserű, de mindenképp dicséretes, hogy light verzió létére is ugyanolyan íze van, legalább is nem feltűnő a különbség.

Itt megjegyezném, hogy ennek a light verziónak mi értelme van? Most komolyan. Az energiaitalok egészségtelenek. Még akkor is, ha cukor helyett édesítőszer van benne. Ettől még nem egészségesek, vagy csak én látom így?

Na mindegy. Ha nem vettem el nagyon a kedveteket a Gilroyoktól ( ez nem volt szándékom), és nem riaszt vissza titeket az ár, akkor egyszer kipróbálhatjátok, bőven iható ital, bár a prémiumok közül mindenképp a gyengébbek közé tartozik. 

Megjegyezném, hogy egész népszerű lett ez a menta-citrom kombó. A fütyülős-italok közül is van ilyen, ott van a Black Mojitó, meg ez, és ezek eléggé új italok, szóval remélem, folytatódik a tendencia, és látunk még ilyen italokat.

Egyébként már kérdezték tőlem e-mailben, meg azt hiszem, kommentben is, hogy nekem milyen energiaital-gyűjteményem van. Hát elárulom itt (is), hogy elég kicsi. 45 dobozt számlál, ami a legtöbb gyűjteményhez képest kicsi, mondjuk csak két hónapja gyűjtöm, (addig csak két darabom volt ) úgyhogy mostanság kapcsoltam csak rá. Egyébként 38-cat szedtem össze személyesen, a többit kaptam, vagy kértem, de mindegyiket vagy előtte, vagy utána, de megkóstoltam. Elnézve a magyar energiaital piacot, még van mit gyűjtenem , és tesztelnem, szóval egy másik kérdésre válaszolva, nem aggódok, hogy kifogyok tesztelendő italokból:). Ha további kérdés fogant meg bennetek, írjatok csak!

Na, ennyi voltam mára, jöjjön az összesítés:

Gilroy Speczial Lime:

Dizájn: 8/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 7/10

Mellékíz: 7/10

Utóíz: 5/10

Ár/érték arány: 6/10

Gilroy Speczial Lime Sugar free

Dizájn: 9/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 7.5/10 ( mert hozza az eredeti ízt)

Mellékíz: 7/10

Utóíz: 5/10

Ár/érték arány: 6/10

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Címkék: teszt személyes energiaital nagyteszt felso kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr633348871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása