Fekete halál

 2011.10.12. 19:45

 A drámai cím ellenére ezúttal is csak egy energiaitalról lesz szó, de vigasztaljon mindenkit,aki a cím alapján valami egészen durvább dologra asszociált, hogy egy igazi különlegességről fogok irkálni, ami nem más, mint a Black Cuba Libre Limited energy drink :)

Amint látjátok, a doboz nem lett rossz. Nekem mondjuk egy kicsit túlcsicsázott, túl sok rajta a felirat, de a tigris mindenért kárpótol :D.

Az italt a Coopban vettem (egyébként együtt a Get up-pal, és még egy itallal, amiről majd máskor beszámolok ), és 290 forintot kellett érte perkálnom. 

A dobozon lévő "limited edition" felirat volt, ami rávett a vásárlásra, és, mivel ma már nem volt belőle egy darab sem, egy részt jól tettem, jól mutat kis gyűjteményemben.

Másnap (vagy is ma) a már kellőképpen lehűlt árut kezdtem el kicsit böngészni, és a szokásos 32 mg koffein és 400mg taurin mellett egy elég furcsa dologra akadtam.  

 

Tippeljetek, hogy milyen ízesítést kapott a Black! Talán tutti-fruttit? Esetleg vegyesgyümölcsöt? Mangót, netalántán mangót, vagy citrusosat? Nem! Mert a Black rumos kóla ízben tetszeleg.  

Ez vegyes érzelmeket keltett bennem. Tartottam tőle, hogy nem lesz több egy sima kesernyés kólánál sok koffeinnel, de ugyanakkor nagyon érdekelt, hogy mit tudtak vajon kihozni belőle a kedves gyártók. 

Felbontás után nem éreztem semmit, közelről beleszagolva is alig-alig lehetett szimatolni egy kis kóla szerű aromát. 

És az íze...Emberek, ilyen fajta hányinger még talán soha nem fogott el innivalótól! Határán voltam az okádásnak. Eszméletlen volt. (és szigorúan rossz értelemben). 

Egyik haverom szerint leginkább a Tesco value kólának egy köptetővel kevert verziójára hajaz. 

Én alapból nem vagyok egy nagy kóla-fan. A cseresznyés, meg a citromos ízesítésűek finomak, az alap se rossz, de kicsit jellegtelen. Ez viszont durván kaksi. 

Nem nagyon tudom mihez hasonlítani; nagyon keserű, minimális kóla-aromával. 

Pár ember segítségével megittam, de még most is forog a gyomrom, ha rágondolok. 

Aki szereti a kesernyésebb ízeket, annak talán megfelel, azt mondják, ez a legjobb szomjoltó is, aki kólát, vagy hagyományos energiaitalt keres, messziről kerülje el. A gyűjtők pedig gondolkozzanak el, hogy a közel 300 forintos köptető megivása megéri-e egy elég szép dobozért. Én csak valami havernak buliból tudnám ajánlani, hogy jól megszívassam. ( ez ne riasszon el senkit, jó ember vagyok ám :D) 

Én nem kóstoltam még energiaital-kólát, nem is láttam még sehol, de megnyugtat a gondolat, hogy ennél rosszabb aligha lesz.

Értékelés:

Dizájn: 8/10

Illat/szag: 6/10

Íz: 1/10

Mellékíz: 3/10

Utóíz: 1/10

Ár/érték arány: 6/10

+: Jópofa doboz, limitált kiadás révén különlegességnek számít, és a többi ilyen italhoz képest jobban oltja a szomjat.

-: Minden más. De hogy korrekt legyek, a legfontosabbakat kiemelem: Keserű íz, kólára csak nyomokban emlékeztet, gyomorforgató utóíz. 

 

 

Címkék: teszt energiaital nemjó felso kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr73298227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása