Top 10: A Legjobb energiaitialok

 2011.11.22. 21:45

 Íme a várva várt régen ígért top lista, személyes kedvenceimet, a tíz legjobb energiaitalt szedem össsze.

Még mielőtt belekezdenék, röviden leírom a szempontjaimat, és a listával kapcsolatos gondolataimat. 

Szerintem a legnehezebb egy ilyen lista megírásában, hogy az ember milyen szempontokat vegyen figyelembe, és hogy mi a döntő a sorrendben. Mert nem kizárt, hogy objektívan nézve az, ami egy személyes élmény, egy szép doboz, vagy egy kellemes íz miatt előre kerülne, valójában az ára, vagy mondjuk a hatása (vagy annak hiánya :D) miatt hátrébb végezné, mint mondjuk egy más, talán sokrétűbb szemléletben. Így hát úgy döntöttem, figyelembe veszem az eddigi kritikáim összesítő táblázatát, és azokat veszem előre, amik ott a legtöbb helyen kaptak jó pontot. Bár kisebb eltérések lesznek, tizet kiválasztani ugyanis korántsem olyan egyszerű dolog. Persze lesz olyan is, amiről még nem írtam, ezt idővel majd pótlom. 

És ami a legfontosabb, ez csak az én véleményemet tükrözi, még a legszűkebb baráti köreimben is voltak eltérések ( voltaképp az én második helyezettemet valaki a legszarabbak közé sorolta volna ), nagyobb körökben pedig ez még inkább így van. A szempontok közt is volt fontossági sorrend, mivel vannak olyan nézőpontok, amik majd későbbi listáknál lesznek jelentősek. Már ha akartok még ilyet :D 

Egy kis apróság: Mivel nem vagyok egy nagy számítógép-zseni, a lista nem tökéletes, a képek nem egyformák, így nem lett olyan rendezett, akit ez zavar, az bekaphatja :D adhat tippeket, hogyan lehet jobban, nekem még tanulnom kell, de ez remélem, nem von le az értékéből. 

Na, nem is húzom tovább a kedélyeket, jöjjön a top 10 SZERINTEM legjobb energiaital. 

10.: Blue bear stimulation drink

A blue bear egy a Spar által forgalmazott, egész jópofa dobozban virító ital, ami igazából a szabvány-íz egy édeskés, kellemes verziója, finom tutti-frutti, aromás utóízzel. Ha hátast nem is dob tőle az ember, nagyon kellemes ízű, és elég olcsó, hatóanyagokban a szokásos. 

Ha a világot nem is váltja meg, kellemes kis lötty, egy próbát mindenképp megér. 

 

9.: Reload energy drink

Nem is olyan régen posztoltam ki a róla szóló villámkritikát, és már itt is írtam, hogy a szokásos ízzel, és hatóanyaggal kecsegtető Reload nekem eléggé bejött, egy kissé tizenkettő egy tucat fílínges ital, de nagyon kellemes, a blue bearnél erősebben dominló tutti-frutti ízzel, úgyhogy megéri a pénzét.

Bár viszonylag kevés helyen látni, és nem fogunk tőle Chev Cheliosként pörögni, dizájnos dobozáért, és elég jó áráért egyszer mindenképp megéri megvenni.

 

 

 

 

8: Hell New Generation

Már az alap Hell is egy pokolian jó ital volt (hehe), de szerintem az új generációs Hell sokkal ütősebb lett. Ízre nem érzékelhető különbség szerintem, viszont fogták a Watt Natura ötletét, és egy speciális tea kivonattal helyettesítették a koffeint. Ügyes.

A mostanában orrba-szájba promózott ital stílusos és az eredeti Hellnél valamivel nagyobb dobozban, és remek ízzel született újjá.

Ára ugyan nem olyan baráti, de egy igazi különlegesség, amit szerintem illik kipróbálni mindenkinek. 

Szerintem megérdemli a nagy eladási sikereket, hasonlóképp listám nyolcadik helyezését.

 

 

 

 

7.: Red Bull

A Red Bull egy amolyan alap ital. A legöregebb és legkeresettebb is egyben. Utóbbi tényt mi sem mutatja jobban, hogy a vele kapcsolatos posztom az egyik legolvasottabb írás az oldalon. 

És hát mit is lehetne róla elmondani? Előkelően kesernyés, erősen tutti-fruttis, szép dobozos, és meglepően pörgető csoda, ami hiába pofátlanul drága, szerintem már mindenki kóstolta. 

Aki még nem tette, sürgősen pótolja, efelé akkoris lehet fordulni, ha tényleges pörgésre vágyik az ember. Ebben (is) a Red Bull a legjobb, már ha nem számítjuk az extra-koffeines csodákat. Vásárlásra fel!

 

6.: Üveges Bomba!

A Bomba! egy igazi különlegesség. Nem csak azért, mert a neve felkiáltójellel végződik. Nem csak azért, mert magyar energiaital. Nem csak azért, mert annyi féle kapható, hogy hiába van öt félém, még mindig gyűjtögethetem szorgosan, hogy égre egy átfogó posztban bemutassam őket. Hanem azért is, mert a különleges kiszerelés egy, a többinél sokkal extrásabb, rendkívül egyedi, szerintem kissé mézes-citromos mellékízzel vegyített erős tutti fruttis ízt rejt. 

Kissé drága, és a 12 miligrammos koffeintartalmától aligha futunk ki a világból, még is az íze miatt nem lehet kihagyni egy ilyen listából sem.

A kinyitása nekem nem csak hogy kisujjal ( a reklámszöveg szerint "Már Kisujjal is tépheted"), de még fogóval is csak alig ment, de lehet, hogy csak balfasz vagyok :D.

Szóval ez a legjobb magyar energiaital, sőt, szerintem a legjobb magyar üdítőital is szerintem, úgyhogy ha látjátok, márpedig szinte mindenhol kapható, akkor mindenképp tegyétek be a kosárba, nem fogjátok megbánni. 

 

 

5.: Burn energy drink

Gyümölcsös, főként málnás íz, édeskés mellék és utóíz, gyönyörű doboz, na ez már tűzbe hoz :d!

A Burn még egy olyan szinte megkerülhetetlen alap ital, mint a Bomba!, vagy a Red Bull. Minden gyűjtőnek ott kell, hogy legyen a polcán, de a többieknek is kötelező jelleggel illik megvenni.

Szintén sok helyütt kapható, kellemes, egyedi ízű, bár kissé drága innivaló, ami szerintem elsők között ajánlható olyanoknak, akik mostanában kezdenének rákattanni az ilyen piákra. 

A Burnnek sok változata van, de véleményem szerint ez a legjobb. Enjoy!:)

 

4.: Black 

Ennek hiába tanulmányozom a dobozát, még mindig nem tudom megmondani, pontosan mi a neve, Ezért maradjunk a Blacknél. 

A Black borzasztó Cuba Libre rumos kólás verziója után háromszor is meggondoltam, hogy érdemes-e beruházni erre. Mivel viszonylag olcsó, és tetszetős a doboza, így nagy nehezen adam neki egy utolsó esélyt....

....és megérte! Finom, egyedi, édeskés, de nem émelyítő, tutti-fruttis, de nem sablonos, egyszóval tökéletes! A legnagyobb meglepetés, és az egyik legjobb ital is, ami éppen hogy lecsúszott a dobogóról. Mondanom sem kell, hogy bűn khagyni.

3: Adrenalin energy drink

Szívem szerint az XXL-es eszméletlenül jó áron kapható változtot raknám be, de úgy döntöttem, kiszerelés közül mindig a kicsit rakom be ilyen listába. 

Igazából így is-úgy is ez egy zseniális, olcsó, s szép dobozos, kissé sablonos ízű üdítő, ami szintén nem érkezett messiásként, de akkor is az egyik személyes kedvencem, és ilyet mindig szívesen iszom. ( ma sem hagytam ki :D)

Szóval ez igazán megéri, és büszkén állhat fel a dobogó legaljára. Ilyen mezőnyben bronzérmet szerezni pedig igazi teljesítmény ::).

 

2.: Black Mojito

Az ezüstérmesről már bőven eleget áradoztam a hozzá kapcsolódó bejegyzésben, így tényleg csak ár szóban ismétlem magam. 

Kedvenc íz-párosításom, kesernyés, alkohol érzetét keltő mellékízzel, szokásos hatóanyagokkal, szép dobozzal és megfelelő ár/érték aránnyal. Kell ennél több?

Nekem nem kellett, a mentás-citromos black pedig lényegében levett a lábamról. Egyszer mindenkinek kötelező. 

 

 

 

És az első helyezett pedig....

 

 

1.: Watt energy

Igen, nem csak FreddyD nagy kedvence ( ahogy erről a Watt-os posztomban részletesen be is számoltam ), hanem az enyém is. Erről pedig sznitén csak pár szóban. 

Nagyon olcsó, nagyon szép, nagyon finom, és igen, kétség kívül nagyon sablonos ízű. De hogy ez levonna az értékéből? Ugyan, dehogy is :D.

Ez egy tökéletes ital, nálam kenterbe veri az összes prémium piát, olyannyira, hogy egyértelmű aranyérmese az eddigi általam kóstolt energiaitaloknak. 

Ha van egy fölöslege(?) százasotok, mindenképp szerezzétek be a Watt-ot, nem fogjátok megbánni!

 

Én pedig búcsúzom, remélem, tetszett nektek a lista, e-mailt és kommentet nyugodtan írjatok, a héten még tervezek két nagyon különleges posztot, úgyhogy érdemes felnézegetni :)!

Címkék: személyes top 10 energiaital összesítés nem teszt felso kategoria also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr573404534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorre126 2011.11.24. 18:14:12

Ajánlom neked a Shark és a Crazy Wolf nevezetű energiaitalokat, szerintem bőven a listán a helyük :D

Majd csinálhatnál a 10 legrosszabbról is listát.

gyurci97 2011.12.30. 19:04:19

Csórikám abbahagyta!
süti beállítások módosítása