A Nagy Bejelentés!

 2011.11.17. 20:00

 Elnézést kérek mindenkitől a nagy eltűnésem miatt, de a javamra szóljon, hogy teljesen önhibán kívül történt a dolog. 

Ugyanis elég durván lebetegedtem ( rohadt Jaguar, tudtam én, hogy még bánni fogom, hogy megittam ), úgyhogy tegnap még a szobámat is csak alig-alig hagytam el. De most már gyógyulóban vagyok, ennek örömére holnap villámkritika várható... 

DE!

Most jön a java, ugyanis úgy döntöttem, hogy hétvégére egy Top10-es listát készítek! A nagy léptékű írás témája legyen egyelőre titkos, de ha valakinek van valami ötlete, írjon nyugodtan kommentet, a továbbiakban szívesen megvalósítom, ha van benne fantázia!:) 

Na, legyetek jók, most rákapcsolok a dolgokra!

 

 

Címkék: bejelentés személyes hír nem teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr303390731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dani576soul · http://volcaz.wordpress.com/ 2011.11.18. 16:45:36

Na, a listákat szeressem, de veszélyesek is, az biztos! Valakinek biztos nem tetszik majd, és nem könnyű egyet összerakni. Azért hajrá, engem érdekel!

Amik így hirtelen beugrottak ötlet terén, teljesen átlagosak: legjobb íz, legjobb dizájn, talán csak a legcikisebb beszerzés ér valamit, velem legalábbis mindig történik valami marhaság, pl. le akarok venni egyet a polcról erre leborítok negyvenet, ilyesmi.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.11.22. 21:47:47

@dani576soul: Köszi szépen, beletrafáltál a témába valamelyikkel ;). A harmadik tipped tök jó ötlet, ilyen tuti nem jutott volna az eszembe, erősen elgondolkodtató :D.
süti beállítások módosítása