Nem, nem lesz különösebb változás ezekben a posztokban, csak egy ital nevéért lesz újratöltve a rovat. Kezdjünk is bele, jöjjön a Reload teszt!

Sajnos alig akadt kép róla a neten, úgyhogy elnézést kérek, hogy egy hasonló témájú blog egy régi képét kellett felhasználnom, úgyhogy ígérem, ha végre tudok én is csinálni, s megoldódik a jelenlegi probléma, ezt update-lem először, ámen.

Na de, nézzük, milyen ital is a Reload!

A doboz meglepően pofás, az ezüst szín nagy tekintélyt ad neki, a felirat is remekül el van rajta helyezve, szóval tetszik az egész. Ezt a fehérvári plazá-ban vettem egy újságos boltban 150 forintért, ami remek ár, főleg, hogy előtte vettem pár prémium- italt update-ekhez, és egy új nagyteszthez, szóval jó volt, hogy végre nem kellett kétszázasnál nagyobb pénznemet átadnom. 

Ezek után kíváncsi voltam, vajon milyen ital lehet ez. A válasz előtt elöljáróban leszögezném, hogy ez az üdítő több szempontból is a Watt-ra vagy az Adrenalinra hasonlít, ezért az olcsó, dizájnos, és SPOILER: finom SPOILER VÉGE itókákat Watt-szindrómás piáknak neveztem el. Ötletes, mi? :D

Szóval kibontás után amikor beleszimatoltam egy hagyományos tutti-frutti illatot éreztem, megfelelően erős illattal. Mondom én, tiszta Watt!

Ami az ízt illeti, ez egy hagyományos tutti-frutti, édeskés, de nem tolakvó mellékízzel, letisztult aromával. Nagyon ízlett! Nem lógott ki semmivel sem a szabvány-ízből, de nagyon kellemes volt, egyszerű, de nagyszerű, egyfajta kötelező vétel. 

Az utóíz is egy erős, édeskés szabvány-íz, ami kicsit hamar elillant, és érdemleges hatást sem tulajdonítottam neki, de annyi baj legyen!

Összességében a Reload egy nagyon jó kis ital, ennyi pénzért megéri azoknak, akik ritkán isznak, azoknak, akik csak ismerkednek az energiaitalokkal, meg persze gyűjtőknek, és partiarcoknak is, de aki fel akar pörögni, inkább vegyen valami ütősebbet. 

Na ennyi volt az ital, jöjjön a címben említett hír, ami egy überfriss hír az energiaitalok világából. Mégpedig a nemrég tesztelt Gilroy energiaital egy új ízzel jön a piacra, úgyhogy nemsokára tutti-fruttis ízben, és nagyon jónak tűnő dobozban is vehetjük a szerintem erős közepes italt. Azt, pedig, hogy a Gilroy megpróbál egy jó nagy szeletet kihasítani a prémium-italok tortájából, mi sem bizonyíthatja jobban, mint hogy nagyon kemény reklám kampánya van az italnak. Nem elég, hogy Facebookon az ember milyen könnyen beleszalad az új íz hírdetéseibe, még Barbbee-t is, az elég mainstream tiniikont is berakták reklámarcnak, ő is nyomja orrba szájba az új itóka szlogenjét. És lehetőség van hostesskedni is lányoknak majd a Gilroynál, ahogy azt már régebben is lehetett az első két íznél. 

Nektek mi a véleményetek az új Gilroy kampányáról?

Amíg gondolkodok a válaszon, lássuk azt az értékelést :D:

Reload

Dizájn: 8/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 9/10

Mellékíz: 9/10

Utóíz: 8/10

Ár/érték arány: 10/10

+: Watt-szindróma :D

-: Semmi hatása, sablonos íz, és kissé kevés helyen lehet beszerezni. 

Címkék: teszt hír energiaital villámkritika also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr823372597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurci97 2011.11.13. 12:10:23

Én valahogy még nem láttam ezt a kampányt,de szerintem azért nem akkora nagy cucc ez az ital,hogy így reklámozni kéne... A cikk meg jó,mint mindig,az ital meg egy próbát megér,de semmi extra. :)

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.11.13. 14:08:46

@gyurci97: Szerintem se nagy szám az ital, a kampányba meg előbb-utóbb szerintem belefutsz :). Köszi a dicséretet!
süti beállítások módosítása