Először is, elnézést, amiért a tegnap ígért posztot mára tettem át, de ez így alakult, sajnos ez benne van a pakliban a továbbiakban, de igyekszem tartani magam az ígéreteimhez :).

Mintha bosszút akart volna állni volna a blog, mert tegnap bűnrossz volt a statisztika, pedig jó ideje, ha nem is sok, de azért nem kevés ember nézett fel, remélem marad a tendencia! 

Amúgy elég sok már a komment, ennek is nagyon örülök, akárcsak annak, hogy jó sok energiaital ajánlást tettek nekem, ezeket egy world dokumentumban jegyzem, és ha beszerzem őket, egy ti kértétek- címszavú posztban fogom bemutatni. Jelenleg 12 ilyen ital van, szép sorjában végigveszem őket, és az enrgiaitalokaz@gmail.com-on még mindig írhattok amit csak akartok! (azért bizonyos határokon belül persze :D). 

És akkor úgy fog kinézni a blog, hogy lesznek villámkritikák, nagytesztek, ti kértétek, és esetleges vendégkritikák, valamint hírözön is lesz különböző témakörökben. Szóval kezd kialakulni a blog rendszere!

És akkor egy kérdés hozzátok: Ha van egy ital, amiről már írtam, de jöttek hozzá ugyanolyan márkájú innivalók, akkor azt a bejegyzést updatel-jem, írjak újat az újakról, vagy az összesről egy átfogó kritikát?

Amíg gondolkoztok a válaszon, jöjjön a teszt. Biztosan emlékeztek, nem tudom, emlékeztek-e még a fekete halál című bejegyzésemre, ahol életem második legszarabb energiaitaláról, a Black Cuba libre limited edition-ról beszéltem. Akkor a neten nézelődve láttam még két ízt, a Black drink chilled-et, és a Black Mojitot. A Super Coopban járván az egyik polcon megakadt a szemem, ahol egy gyanúsan vicsorgó, szerencsére animált tigrissel találkoztam az energiaital-részlegen. -Fekete halál! - suttogtam magam elé, és levettem a fekete színű alap Black-et, és a SPARgazöld neonzöld  Mojitosat. 

Mint látjátok, a doboz igen jó, és a black szónak legalább van köze a dobozhoz, nem csak az általam nekiadott gúnynév miatt :D. Komolyra fordítva, szép doboz, nekem mondjuk a másik kettő kellemes, kissé érdes, érdekes fogása itt nincs meg. 

Az ára meglehetősen pénztárca-barát, 145 pénzért már birtokomba is vehettem. Ez külön öröm, hiszen eléggé profinak tűnik a sok limited edition, meg chilled drink szöveg, ez alapján felső kategóriásnak néz ki. 

Persze, gyanakvóan álltam neki, mert hát a legutóbbi borzadály nálam úgy kiverte a biztosítékot, hogy szúrós szemekkel bámultam rá. Pár kísérőm kicsit hátrébb állt, Balint_bacsi tesztelni készül. Szemem összeszűkült, kezem a kis nyitó fogókához ért. Összeszorítottam a fogam, a többiek kicsit távolabb leültek, én pedig egyre csak ellenfelemre bámultam. Aztán a csöndet egy hangos ordítás törte meg, feltéptem a dobozt, halk szisszenés hallatszott, mindenki visszafojtott lélegzettel várt, én pedig kicsit barátságosabb lettem, mert az illat kellemes volt, finom, a szokványostól eltérő, nem is teljesen tutti-fruttis, hanem egy kicsit a monsterre emlékeztető illat, de az ottani émelyítő aroma nélkül. Tiszta,egyed, tetszetős. 

Egyik haverom későbbi állítása szerint egy halvány mosoly is átfutott arcomon, mire én irulva-pirulva tereltem el a szót... Szóval, megvolt a szaglás minta, de kialakuló barátságunkat beárnyalták a régi emlékek, az a köptetős rumos kóla. Szörnyű volt. Na de, visszatért objektivitásomat követően a számhoz emeltem a dobozt, valaki nem bírta a feszültséget, elájult. De engem már csak az érdekelt, ellenség, vagy barát lesz-e a Balckből? Megdöntöttem a dobozt, hideg ital ért a számhoz. Egy darabig edzettem magam, aztán belekortyoltam. Még mindig csend volt, amikor aztán újra megízleltem. Lehetséges? Tényleg ennyire finom? 

A gondolkozásomból csak egy pár perccel azelőtt kötött fogadásom réme zökkentett ki: Dagigábor barátommal 100 forintban fogadtunk, hogy jó lesz-e vagy sem. Hát persze, hogy a rosszra fogadtam. Egy másodpercig csak ízlelgettem új szerzeményemet, majd komoly arccal a velem tartó ismerősökre pillantottam. Majd sóhajtottam, é a zsebembe nyúltam, és egy százast nyomtam Dagigábor kezébe. Igaza volt.  A Black baromira jó. 

Az íze nekem kicsit a Monster egy tutti-frutti orientáltabb, kevésbé édesebb verziójára emlékeztetett. Kellemes, selymes, mellékíznek egy üdítő tutti-frutti íz jelentkezett. Hamar a kedvenceim közé avanzsálódott. Percek alatt elpusztítottam, táskámba helyeztem, majd az édesgyümölcsös, sablon-energiaital íz keveréket ízleltem, ami az utóíz volt. Beszarás jó ital ez. 

És ezzel elmondtam mindent. Finom, üde, és szép. Nekem a 10 energiaital, amit meg kell kóstolnod, mielőtt meghalsz- című még képzeletbeli listámra fel is került. Ennyiért bőven megéri, máshol meg biztos olcsóbb is, úgyhogy amennyire kihagyható a Cuba Libre, annyira kötelező vétel ez. Ha bármilyen okból szükségetek lenne egy energiaitalra,  Watt vagy Adrenalin, esetleg leárazott Hell mellett ezt is jól nézzétek meg az alsóbb kategórián belül!

És akkor jöjjön a Black: Mojito!

A Blackkel kapcsolatos pozitív meglepetés után másnap vidáman mentem haza, és kinyitottam a hűtőszekrényt valami étel reményében. Elégedett mosollyal kóstáltam, hogy van bőven mit ennem, majd ezzel a mosollyal néztem az üdítős rekeszbe, és azonnal ledermedtem. Eszembe jutott, hogy mit vettem még tegnap. Ott volt a zöld Mojitós is. Mivel a citrom-menta ízvilága nagyon közel áll a szívemhez, kíváncsi voltam rá. Egyébként volt összehasonlítási alapom, ugyanis a Gilroy energiaital szintén ilyen ízű, és szerettem is, de nem volt a legjobb, de arról majd máskor. 

Egy-egy a Black-nek mondtam kihagyhatatlan egysorosomat, majd az előbbivel egy árban vett italhoz nyúltam, és besétáltam vele a szobámba. A doboza ugyan hasonlít a fekete blackhez, ennek az ott említett érdes fogása miatt ez mégjobban tetszett.

Illatra meg kell mondanom őszintén, eszméletlenül bejött. Elsősorban a kissé erős menta íz volt jelen, de az aromás citromot is érezni, úgyhogy ennél jobb nem is lehetne. 

Az íze pedig nem más, mint minden idők legfinomabb energiaitala. Lehet, hogy nagy szó, főleg, hogy távol állok az összes megkóstolásától, de ez egyszerűen isteni. Az erős menta természetesnek hat, nem csíp, de végig dominál, a savanykás, ám még is jellegzetes citrom ízétől pedig kis híján hátast dobtam. Komolyan mondom, kifejezetten sajnáltam, hogy ilyen kis kiszerelésű. Az utóíz sajnos hamar elillan, de ettől még ara is rávett a pia, hogy képes voltam neki(k) elfelejteni, hogy pirosas színű társukat milyen ízvilággal dobták meg. És ha figyelembe vesszük, hogy ez milyen nagy szó, révén a Cuba Libre alig jobb csak a Jaguarnál, ami pedig mindennek az alja, akkor elmondhatjuk, hogy tényleg nagyon jó véleménnyel vagyok róluk, én pedig kemény energiaital junkie vagyok, úgyhogy ha akartok egy (sőt, igazából két) biztos tippet, hogy milyen italt vegyetek, akkor biztosan a Black-széria e két verzióját kóstoljátok meg, elsősorban a Mojitosat. 

Na, jöjjön az értékelés, egyébként remélem nem gond, hogy egy kis humorral feldobtam, szerintem így méltóbb rá a nagyteszt jelző :).

Black Energy ( Chilled Drink)

Dizájn: 8/10

Illat/szag: 9/10

Íz: 10/10

Mellékíz: 10/10

Utóíz: 10/10

Ár/érték arány: 9/10

+: Egyedi íz, erős utó, és mellékíz, kiváló ár, és doboz

-: Kissé édeskés, úgyhogy akik nem szeretik az ilyet, azoknak kihagyható.

Black Mojito:

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 10/10

Íz: 10/10

Mellékíz: 10/10

Utóíz: 8/10

Ár/érték arány: 10/10

+: Szép doboz, reális ár, eszméletlenül finom.

-: Hamar elillanó utóíz, és talán a citrom hangyányit gyengébb, mint amennyire kéne, de ez már csak szőrszál hasogatás.

 

 

 

 

Címkék: teszt személyes energiaital nagyteszt also kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr733334797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.29. 13:12:48

Szerintem írj újakat róluk, és márka szerint címkézd meg a posztokat .

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.30. 18:18:34

Köszi mindkettőtöknek, de lehet, hogy inkább FroG által javasoltra voksolok, mert egyrészt az az egyszerűbb, másrészt azt könnyebben megtalálják. Amúgy, vettem V-powert, majd meglesz a teszt is!
süti beállítások módosítása