A pokolian jó ital

 2011.10.16. 15:47

 Az újfent nagyon ötletes cím ezúttal egy olyan italt takar, amit jó eséllyel mindenki ismer, hiszen elég menő reklámkampánnyal vonult be a köztudatba. Ez az ital nem más, mint a Hell energy, és dupla elemzés révén limitált kiadású társát, a Hell energy Red Grape limited editiont is gorcső alá fogom venni. 

Először kezdjük el az alap Hell energyvel!

Ezt az italt a The Sko-ban, (remélem, leesett a poén :DD) egy nagyon kedvező, mindössze 90 forintos áron vettem, egyébként 150-250 forintos ár körül mozog, ennyit bőven meg is ér.

Annyiból kilóg a többi népszerü (megint laptopról írok, a hosszú Ü-nek nyoma sincs :D) ital közül, ( pl: monster, red bull, burn, rockstar ) hogy nincs különleges íze, mert az  alap tutti-frutti egy finomabb, markánsabb verziója csupán. Hogy akkor miért lett népszerü? Szerintem csak jókor volt jó helyen, ennyi :).

A doboz elég jó, a piros-fekete szín mindig beválik, mondjuk szerintem az ördög borzasztóan gagyin néz ki, ráadásul amiért egy körben van, régebben mindig hello-nak olvastam :D. 

Ha kifizettük a kicsikét, és kinyitottuk, megcsapja orrunkat a kifejezetten erős tutti-frutti illat, amit messziről érezni. Én az ilyeneket szeretem a legjobban, így alig vártam, hogy végre belekortyoljak. 

 Az íze pedig kifejezetten kellemes. Nem kiemelkedő, csupán egy erős tutti-frutti, lágyan édeskés mellékízzel. 

Ha megittuk, egy szokásos, a hasonló ízü üdítőknél megszokott utóíz marad hátra, ami egész sokáig megmarad, nagyon jó volt. 

A szokásos hatóanyagok, és a szokásos íz miatt kissé tucat energiaitalnak hat, a markánsabb fajtákból. Igazából egyszer mindenkinek megéri kipróbálni, főleg leárazáskor. Gyüjteményekben jól mutat, az íze kellemes, úgyhogy nincs különösebb oka a kihagyásának. Enjoy ;).

Következzék limitált kiadású társa, a Hell Red Grape!

Mint látjátok, az ital megőrizte az alap Hell sablonját, de továbbfejlesztette azt, és egy eszméletlenül szép dobozt csinált. A gyöngyház fehér, a csillogó ezüst, és a piros nagyon jól mutatnak együtt, az ördög ugyan még mindig szar, de ez akkor is nagyon jó lett. Érdekességként megjegyezném, hogy összehasonlítván az eredeti hell dobozával, feltünt, hogy ez valamivel kisebb.

Ezt 160 pénzért vettem, ennyit simán megér, főleg, hogy ez egy variált ital, vagy is vörös szőlő befecskendezésével született, az ilyen gyümölcsös ízekért pedig sokat el szoktak kérni. Egyébként ellentétben az alap itallal, meglehetősen kevés helyen kapható. 

Bevallom, kicsit aggódtam az íz miatt, a szőlőlé nem a kedvencem, de ha másért nem, a dobozh miatt már megérte, gondoltam akkor. 

Kinyitva kifejezetten finom illatot éreztem. Bár nem sokban tér el az eredetitől, érezni a szőlő illatát, de nem túl erősen, az uralkodó illat a tutti-frutti, szóval ez is telitalálat. 

Belekóstolva ért a legnagyobb meglepetés. Ugyanis a Hell Red Grape szerintem a legfinomabb gyümölcsös hibrid a piacon. Elsősorban a tutti-frutti aromáját érezni, a kellemesen savanykás szőlőlé csak mellékízként jelentkezik, viszont akkor pont elég erősen ahhoz, hogy eltérjen az eredetitől.

Ezt az újszerü ízt erőteljesen érezni elfogyasztás után is, igaz, a szőlő itt végképp nem dominál, de ennek ellenére is kellemes szájízt fogunk érezni utána.

A hatóanyagok maradtak, az íz pozitív irányba változott, úgyhogy ha meglátjuk valahol, mindenképp vegyük meg, mert minden szempontból jó vételnek számít. 

A Hell new generationhöz, illetve a Hell kétfajta alkoholos befecskendezésü verziójához még nem volt szerencsém, de aki tudja, hogy merre lehet ezeket kapni, írhatna egy kommentet, nagyon megköszönném :). 

Jöjjön akkor az értékelés:

Hell energy

Dizájn: 8/10

Illat/szag: 8/10

Íz: 8/10

Mellékíz: 9/10

Utóíz: 9/10

Ár/érték arány: 8/10 (amennyiért én vettem, abszolút 10/10) 

+: Finom íz, erős aroma, hosszan tartó, kellemes utóíz, a doboz is jó

-: Eléggé tucat-ital, a dobozon lévő ördög gagyi. 

Hell Limited Red Grape

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 9/10

Íz: 10/10

Mellékíz: 10/10

Utóíz: 8/10

Ár/érték arány: 8/10

+: Finom íz, jó alapötlet, szép doboz, remek mellékíz

-: Igazából nincsen, akik nem szeretik a szőlőt, azok nem fogják szeretni, és azt a rohadt ördögöt igazán csinálhatnák félelmetesebbre/aranyosabbra :d 

Na, ez volt a mai teszt, holnap jelenkezem. Ami a látogatottságot illeti, a száz, száz ötven körüli szám megvolt tegnap, aminek nagyon örültem, jött pár komment is, amik szerencsére jó véleménnyel vannak a blogról, és mit látjátok, új lett a dizájn is, úgyhogy szerintem jól alakulnak a dolgok :). Egyébként nyugodtan írjátok le a véleményedteket/kérdéseteket, nem sokára lesz e.mailem is a bloghoz, úgyhogy nyugodtan keressetek meg, én csak örülök neki :). 

 

 

 

 

Címkék: teszt energiaital felso kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr213307020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armi5 · http://idiotsite.blog.hu/ 2011.10.16. 18:05:08

Jó a blog, és ez az ital is finom, ugyan sajnos egyik sem hat rám, álmos maradok, és talán egészségtelen is, de finom :D

A szőlős változat lelőhelye engem is érdekelne :)

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.16. 18:21:58

Köszi a dícséretet! :)
Én a fehétvári Tescoban vettem, máshol arrafelé nem láttam...szerintem érdemes netről megrendelni a biztos siker érdekében ;)

dani576soul · http://volcaz.wordpress.com/ 2011.11.02. 12:57:13

Hellt ittam életemben először, nagyjából tíz évesen. Azóta olyan durva függője lettem az energiaitaloknak, hogy egy időben napi ezreket költöttem el (manapság azért hál' Istennek már kezdem visszafogni magam), így tulajdonképpen utálnom kéne, függőségbe taszított. De mégsem. Imádom! :D

A Red Grape-nél a limitált kiadás meg kamu, jó régóta kapható itt az Alföld egy aprócska városának majd' minden kisboltjában, pedig nem vagyunk túlzottan eleresztve energiaital témában. Amúgy nem rossz, de összességében nekem csalódás volt, finomabbat vártam.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.11.02. 21:05:51

@dani576soul: Hát, igen, a Hell nagyon jó cucc :D.
A Limited edition szöveg meg gondoltam, hogy kamu, mondjuk, nekem ettől még ízlett.
süti beállítások módosítása