Kicsit zavarban vagyok, hiszen első, (vagy is rögtön három) általam taglalt ital olyan, amit szerintem mindenki ismer, és amit rengetegen szeretnek, nekem még se jöttek be. Ezt mindenki döntse el maga, hogy jó vagy rossz dolog-e, mindenesetre én életemben először egy ilyen csodát ittam (pontosabban a kék színű, Lo-carb változatát), úgyhogy ezekkel kezdeném, legelsőnek az alap zöld színűvel, vagyis a Monster Energyvel.

Ezt nem véletlenül ismeri mindenki, hisz' nem csak reklámkampánya, hanem beszerzési helyeinek száma s óriási, mivel majdnem minden kis, és nagyboltban, valamint ital-automatában lehet kapni. Én mindenképp nagy áruházban ajánlom megvételét, mert, bár itt sem olcsó, mert ilyen helyeken is 300-400 ft között kapható, de még így is jóval olcsóbb, mint a Coop (bocs, Supercoop) vagy CBA-féle 450-550 ft-os árnál, ami azért elég durva...ennyiért elég elgondolkodtató a megvásárolása, na mindegy, nézzük meg kicsit közelebbről a cuccost.

Ha kicsengettük a pénzt, rögtön szembesülünk vele, hogy a dizájn nagyon ütős lett, kifejezetten vevőcsalogató, és ha elolvassuk, milyen cool a leírása, azonnal megértjük, miért is olyan népszerű a fiatalok között. A fekete, és a szokottnál jóval nagyobb kiszerelésű dobozon a zöld M betű nagyon faszán néz ki, így minden adott ahhoz, hogy egy jó italnak tippeljük meg a Monstert.   

Aztán ahogy kinyitottam, rögtön az orromba tódult az a kellemetlen émelyítően édes illat, amiben csak kicsit lehet érezni a finom tutti-frutti illatot. Ez engem kicsit elriasztott, és erre az íz rátett egy lapáttal. Szerintem kellemetlenül édes, egyfajta egyedi, és kellemesebb mellékízzel. Reméltem, hogy pár korty után megszokom, de sajnos ez nem így lett. 

Szóval a nagy kiszerelés nem vált be, mert egy idő után szinte ráragad az ember torkára, és ihatatlanná válik. Az utóíz pedig marad ez az édes, émelyítő, és már-már gyomorforgató trutyi. 

Ami viszont örvendetes, hogy hiába hagytam ki az értékelésekből az eredetileg tervezett hatás szempontot, mert nálam ez nagyon ritkán jelentkezik, a Monsterben ugyan csak 28 mg koffein van, eszeveszettül felpörgetett, szóval jár egy piros pont neki is. 

De ez mindhiába, a Monster energy egyáltalán nem jött be, a menő italok közül a legkakibb szerintem. 

Összegzés előtt kitérek a másik kettőre röviden, és együtt értékelem őket

Következzen a második, egyben talán a legnépszerűbb, a sárga színű Monster Ripper

A dizájn itt is nagyon jó, a sárga szintén jól mutat a feketén, az ár persze ugyan az, ahogy a kiszerelés is, de az 50%-os gyümölcstartalom sokakat késztethet inkább ennek a megvásárlására. 

A blogon nemsokára megemlítek majd egy másik ilyen gyümölcsös itókát, és e kettő alapján azt gondolom, hogy igazán hagyhatnák a halálba ezeket a durván gyümölcsös mixeket, vagy válogassanak fogyaszthatóbbakból, mert ez szerintem nagyon szarul működik.

A szöveg most is nagyon kúl, de szaglás után megint felfordult a gyomrom, mert még émelyítőbb szaga van. 

Az íz pedig szerintem szörnyű; édes, idegen, kellemetlen, és egyáltalán nem frissítő, nekem egy torokfájós szirupra emlékeztet, amit kiskoromba kaptam a doktortól. ( még mindig haragszom rá ezért). 

A hatás itt sem maradt el, ez is jól pörgetett, de az utóíz miatt  itt sem tudtam örülni ennek. 

Azt, hogy a Monster mennyire népszerű és sokak szerint mennyire finom, mi sem bizonyítaná jobban, hogy mikor ezt a gyöngyszemet egyik haverommal, Dagigáborral ittam, ő az egekig ajnározta, pedig ő is nagy szagértője ( igen, direkt tettem g-betűt a szagértőbe, és nem, nem tartom viccesnek :D). Szóval abszolút ízlés dolga az egész. 

És végül jöjjön a kék színű csoda, a Monster Lo-carb. 

Itt is ugyanazt tudom elmondani a dizájnról, az árról és a kiszerelésről. Ezek itt is rendben vannak. 

Az ezúttal is tetszetős leírásból kiderült, hogy ez egy cukormentes, feltuningolt Monster lesz, és ennek nagyon örültem, hisz' azt mertem feltételezni, hogy a cukormentesség egyenes út egy savanykásabb Monsterig. ( én hülye :D). 

A szag kísértetiesen emlékeztet az alap Monsterére. Édes, és fura. 

Mivel ezzel elég frissek az élmények elmondanám, hogy ez a legfinomabb Monster, de ettől még ez sem jó, max a többihez képest

Kicsit talán savanykásabb, és jobban érezni a Monster egyedi ízét, de nekem még mindig túl édes, ezt sem tudtam sokáig inni.

A hatás ezúttal elmaradt, de nem is ittam belőle annyit szóval ettől még ez is ugyanolyan erős. 

Összességében elmondhatjuk, hogy a Monster energy a pörgésre vágyó vaskosabb pénztárcájú arcok itala, én nem ajánlom a hagyományos, vagy üdítőbb íz kedvelőinek, de egy próbát megér, még is csak egy alap ital :). Gyűjtőknek meg kötelező a dizájn miatt!

Értékelés:

Monster energy:

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 5/10

Íz: 5/10

Mellékíz: 7/10

Utóíz: 4/10

Ár/Érték arány: 7/10 ( a nagyáruházakban!) 

+ (pozitívumok):

szép dizájn, egyedi mellékíz, elfogadható ár, durván pörget!

-  (negatívumok)

Émelyítő, fura íz, szar utóíz.

Monster Ripper

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 3/10

Íz: 3/10

Mellékíz: 4/10

Utóíz: 3/10

Ár/érték arány: 7/10

+: Jó alapötlet, még mindig tökéletes dizájn, elég jó ár, továbbra is pörget, mint állat

-: Túl édes, nem frissítő, borzasztó mellék, és utóíz

Monster Lo-carb

Dizájn: 10/10

Illat/szag: 6/10

Íz: 7/10

Mellékíz: 7/10

Utóíz: 6/10

Ár/érték arány: 7/10

+: Erős, savanykásabb, jellegzetesebb, jobb, mint a másik kettő.

-: még mindig aránytalanul édes, az utóíz pedig továbbra is kellemetlen

Na, ennyi voltam mára, holnap jelentkezem, bocs a hosszú írásért, azért remélem tetszett, nyugodtan írjatok kommenteket :)! Hali!

 

 

 

Címkék: teszt energiaital nemjó felso kategoria

A bejegyzés trackback címe:

https://energiaitaloka-z.blog.hu/api/trackback/id/tr163288088

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Aranyherceg 2011.10.20. 13:27:49

Aki pedig azt hitte, hogy sima anyagi haszonszerzésről, ingyenes reklámról, mutyizásról, a versenytársak lesöpréséről van szó, súlyosan téved. Meg kell védenem az érintetteket, itt a híradó az áldozat, a közért pedig talpig becsületes.  A birtokom...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FuckYeahCetli 2011.12.30. 19:03:57

Én 270 Ft-ért veszem egy Coop nevű nem túl nagy vegyesboltban. Komolyan, nem viccelek

rcs2003 2011.12.30. 19:04:39

Hali!
Az az egyetlen probléma, hogy csak arról nincs a végén egy deka összegzés sem, ami az összes energiaital egyedüli lényege lenne. Hogy mennyire pörget fel.
süti beállítások módosítása